måndag 4 augusti 2008

You're still the one I run to

Oo, jag har haft en av världens bästa dagar!
jag har fått göra något av det roligast jag vet i hela världen.
- varit på djurpark !
imorse vaknade jag klarvaken halv 7, klockan skulle ha ringt vid 7 men jag kunde inte somna om, så jag gick upp och gjorde mig iordning och fixade morgonfika vi skulle ha med på resan^^
sen väckte jag f också, han var lite mer zombieliknande när han försökte ta sig upp ur sängen :)
vid 8 kom pappa och lisa, pappa fortsatte mot sig men lisa stannade kvar här, sen åkte vi hem och hämtade fredriks lillasyster agnes och sen åkte vi mot Kolmården !
oo va jag älskar att sprina runt och kolla på djuren!
Det spöregnade nästan hela dagen men det gjorde inget, vi köpte ponchos.
Vi kollade på delfinshowen, åkte linbana, klappade fåren-
- "Nej Elin, inte klapphagen, var det inte där inne du satt i 100år innan du kom ut förra året?!"
och sist, men absolut inte minst så åkte vi Zafari !
hur häftigt som helst, både vargarna, björnarna och lejonen var precis vid bilen och nosade vid fönstret !
Ni får se alla bilder sen så fort jag hart lagt in dom på datorn.


nu måste jag gå o lägga mig, jobb imorgon.

Tjingeling!


...you're still the one I kiss good night

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som en underbar dag:D kram