söndag 17 augusti 2008

gääääsp!
fy tusan va trött jag är!
sitter i arvika, kollar på OS, lyssnar på mamma och pappa som snickrar tak, frida som snarkar och lisa som sitter o pysslar med hundarna.

är så trött, lisa och jag låg och kollade på UFC inatt, men tillslut blev jag så trött så vid 2 tiden somnade jag ifrån henne, en timme senare ringer frida, hon var nere på Olsson's Brygga, nån hade försökt lyfta upp henne på sina axlar o så hade båda åkt i golvet, frida kunde knappt andas och hon fick svinont i ryggen, hennes kille kom förbi o hämtade pappa och skjutsade frida och pappa till akuten, jag somnade om, o vad händer 05.47? pappa ringer o väcker mig o undrar om jag kan komma o hämta honom o frida på sjukan..
Of course, I can!
- Varrå söndag morgon, sova, sova!
men men, va gör man inte, hämtade en trött, och fortf. smålullig frida och en jätte trött pappa, och sen hem o somna framför OS.

sen har jag bara legat i soffan heeela dagen.
gött dä !

Inga kommentarer: