tisdag 15 juli 2008

So goodbye yellow brick road

oj ! hej o hå !
jag kom in på pedagogik kursen i k-stad !
jag ska läsa på distans från japan^^
det här gör pengafrågan så mycket enklare, faktiskt, på sätt och vis. - hej csn!
nu känns det bra.
riktigt bra.

det är några obligatoriska träffar, men måste ringa och tala med skolan om att det kan bli lite lurit och ta sig från japan till k-stad för 1,5 timmes möte.
nu är det bara o hoppas att det går bra ändå.
vore tråkit om jag inte kunde få hoppa över dom.
___________________________________________________________________________________

det var tungt på jobbet idag, huvudet värkte och ögonen sved efter gårdagen.
kunde inte somna på kvällen, fick verkligen ingen ro..
jag pratade med tobbe och satt ur nästan hela dagen med lite admi.
förutom när det var maxning i 15 min vid ett tiden^^

imorgon är jag ledig.

det är skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter ju som om allt börjar lösa sig:D kramar