tisdag 29 juli 2008

I keep my head high

Åh vilken dunderbra helg jag har haft !
Den började i fredags efter jobbet, då packade vi in oss i bilen och åkte mot örebro, där mötte vi upp frida och tony, därifrån åkte vi till Bålsta, där åt vi lite i solen och droppade av malin som skulle av där o möta upp en kompis.

vi andra, jag, fredrik, tony och frida fortsatte mot sthlm^^
vi var framme vid 21-22 nångång, och då packade vi upp och jag fick ställa mig o stryka min klänning och herrarnas skjortor^^

sen satt vi uppe och pratade lite om dopet och var lite nervösa.
lördagsmorgonen vaknade jag av en nervös anna som bad mig o väcka fredrik, och gå ut på promenad med daisy, så det gjorde jag, hur mysigt som helst att gå omkring runt lidingö i sommarmorgonsolen^^

Dopet gick hur bra som helst och det var det finaste dop jag varit på <3.

Efter dopet åkte vi hem till peters föräldrar där det vankades mat, fika och specialbeställt bubbel^^
Senare på kvällen så åkte vi hem till anna och peter och spelade spel och drack lite vin :)

I söndags fyllde pappa år, så vi åkte ut till mormor och morfar ute på landet, i vaxholm, och låg i havet och badade och satt på sjöbon's altan fikade hela dagen.
så himla underbart, synd att man inte kunde ligga där hela veckan !
jag älskart !

Nu ska jag kila till jobbet!

Tjingeling !

Inga kommentarer: