onsdag 16 juli 2008

Bittersweet

o hej o hå !

Den 24/9 09.45 reser jag mot japan !


pirripirr !
____________________________
update
idag har jag ringt lite viktiga samtal ang. resan.
-ringt och lagt mobilab. vilande
-ringt comhem för överlåtelse av ab.
-mailat karlstad univ. ang. att jag inte kan komma på de närträffarna som är under kursen.
(hoppas jag kan läsa den även om jag inte kan dyka upp på träffarna.
annars är det rätt kört..)
- ställt av bilen så jag inte behöver betala för den när den inte används.
imorgon ska jag ringa facket, a-kassan, och försäkringskassan
hej o hå, vuxenpoängen flödar.
ping ping ping !


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha va kul för diig !!!! vi måste ta en kväll innan du reser! lova dte ! kommer j udö av saknad ! Pösss virris

carouline sa...

gud vad skoj för dig elin!!:) du pratade ju tillochmed om den här resan i skolan! congratz får man väl lov att säga:*