söndag 15 juni 2008

You can do both

Hej hopp !

Nu är jag i karlskoga igen, efter min lilla semester i arvika.
jag har gjort massa skoj, badat, legat o solat på sågudden, festat, festat lite till, studentat, hängt på Olsson's brygga, tappat bort min mobil... !

FAN ! Jag har tappat bort min mobil ! jag får sån ångest bara jag tänker litte grann på det !
Det var igår, när vi var på olssons brygga, jag hade den hela kvällen, det vet jag för jag skickade medd till min kusin och plötsligt skulle jag köpa öl och den var borta !

fan fan fan.

jag hatar mig själv just nu, imorn är det jobb också.
fan, ångest.

bilder från veckan kanske dyker upp.
annars finns ju bilddagboken, som ni säkert redan vet.

Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

neeej ! faan vad typiskt ! du får komma ner till mig på bagarns så får jag bjuda på tröst smörgåstårta och cola !

Anonym sa...

jag tycker synd om dig:( men jag är iaf lite nöjd över att jag fick träffa dig igen:D fast hade ju gärna sett lite mer av dig och kanske träffat fredrik lite mer än som hastigast med;P kul att du va här:D kramar