måndag 23 juni 2008

Calm down

nu ska jag snart göra mig iordning, om några timmar ska jag skjutsa f till jobbet och sen ska jag möta uppe veronica o så ska vi åka hem till henne o laga mat och dricka lite vin, sover kvar där ikväll^^
det är ungefär så mycket jag orkar göra nu, när hjärtat skenar iväg och hjärnan kokar över av funderingar.. jag åker snart..

igår försökte jag få med f på Sex and the city, men han vägrade, han ville hellre se "Jiddra inte med Zohan", o bara för att jag inte fick se SATC så vägrade jag se nått annat, det var ju ändå jag som skulle betala bion, så jag tyckte att jag fick bestämma film..- faktskt !

Det slutade iaf, med att vi åkte till nöjesbutiken, hyrde 3 filmer. Chuck and Larry, Tracey, och SAW IV,- Otäcka grejjer, jag låg mest och kikade med ett öga och höll för öronen. :S
jag tycker saw filmerna är alldeles för panik-äckliga !

nu ska jag keka lite vaniljyoghurt med nesquik !

Hoppas ni får en bra dag !

Tjingeling !

Inga kommentarer: