måndag 12 maj 2008

Bebis

Ååh ! nu är jag mormor !

Ester har fått 5 valpisar, 3 tikar och 2 hanar.
Det är en O kull så vi behöver 5 namn på O.
En kille är redan döpt, han heter O´boy^^
Jag funderade på Olga, men det verkade inte mamma tycka..


Jag skulle hemsk gärna vilja ha en, jag är sugen på en liten tjej.

Men jag vet att tiden för en valp just nu inte är det bästa.
Jag vet knappt hur dagen imorgon ser ut, och jag kan absolut inte vara mammaledig just nu.
jag måste ju jobba om jag ska kunna ta mig till J någongång, och det ska jag ju, det är ju liksom bokat och fixat.

Så nej, det blir nog ingen det här ggn heller, men ester är ung, en kull till kanske det kan bli iaf.

Damen på bilden är Irene, vår uppfödare som tar hand om våra bebisar den sista veckan innan valpningen.
Dom har det så härligt när de får komma till henne den sista veckan.


Dom får ett eget rum, som hon också sover i den veckan för att se att allt går bra hela vägen.
Dom blir ompysslade och bortskämda, som på ett litet hundspa (",)


Hon är jätte duktig med hundarna och hon lever verkligen med, och för dom.

Tjingeling !

Inga kommentarer: