lördag 12 april 2008

13.09

åh vilken härlig fredagkväll det blev !

Moa kom hit vid 22.30 ungefär, så vi drack lite vin, bowlade lite och boxades lite.
jag vann både mot henne och mot f, och jag vinner nog antagligen mot dig också..
;P

Sen kollade på vi på film; napoleon dynamite.
den var bra,
Vid 01.30 skulle moa gå hem så jag följde henne, det skulle bli en liten bit, men det blev en rask powerwalk på ca 2,5 timme. först gick vi genom stan, och kollade på fulla oldies som kom ut från harrys
(eller var dom nu hänger på fredagskvällera´).


sen gick vi bort till statoil, köpte coca-cola och varsinn mars. sen gick vi mot karlsåby, ner genom stan, träffade rasmus utanför bion som vi sa hej till, sen satte vi oss på en bänk där och drack vår inköpta coca-cola och åt våra mars Y

sen kom moas N och hans bror så vi åkte med dom i bilen en bit. och sen gick vi av och gick en bit till.
så jag var hemma 04.16 och jag hade så überfantastisk roligt !
jag skratta så jag dog en bit när vi pratade om högstadietiden i storfors.

fy tusan.

haha, TORBJÖRN !
hahahah !

nee, nu ska jag nog göra lite nudlar, och fylla ut med kikärtor och majs.
mumma !


Undrar om det bara är du o jag mOos som fattar att varken promenaden eller det här inlägget inte är konstig, det var ju faktiskt bara så himla mycket vi !

haha !


såå, Vad ska du göra idag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

vet du att jag har bott strax utanför storfors?

Elin sa...

va ?? har du? när då ? var då?

Anonym sa...

Haha promenaden var sjuk rolig. men bilden är hemsk ! haha

Anonym sa...

haha .men det var ju 05 den togs :P Vi får ta lite nya bilder :)