fredag 7 mars 2008

jag har inte tagit vägen någonstans.
jag har bara tagit en paus.
känns som att jag inte orkar någonting.
orkar inte ta hand om den nytvättade tvätten i tvättmaskinen.
orkar inte logga in på msn.
orkar inte svara på sms.
och orkar inte svara i telefon när det ringer.
vill, men orkar inte.

jag försöker komma över någonting, jag vet inte vad, men det känns tungt just nu.
känns skönt att jag har f, som, kanske inte helt förstår, men iaf. finns där, hela tiden.
som inatt när jag hade sån jävla panik, då fanns han där, fast att han redan hade sovit i flera timmar, och fast han skulle upp till jobbet kl 05.00, så fanns han där, han vaknade, kramade, lugnade, och skedade.

jag vill inte vara kvar här.
nu vill jag bort. bort bort bort
med dig dig dig


Jag älskar dig

4 kommentarer:

Anonym sa...

See Here or Here

Anonym sa...

ÄLSKAr dig ställer alltid upp!!! puss virre & wilma

Nathalie sa...

Hoppas du mår bättre snart vännen

Elin Wahlgren sa...

:( vad händer sötnos?