fredag 14 mars 2008

Helga vare ja...

... inte.. för jag ska minsann jobba =/
både lördag och söndag o måndag, o sen får man sig äntligen lite ledigt !

Jahopps, så här sitter man nu, om 2,5 timme börjar Så ska det låta, och till dess så ska det hinnas handlas och sen bakas broccolipaj^^
Blev så himla sugen på det idag när ellinorgullet pratade om det.

Förresten, jag kan laga mat nu ! det har liksom bara kommit till mig, det går, jag kan, det funkar!
och det blir bra också !

Wieehu! inge mer makaroner och färdiga köttbullar !
Nu jädrans !

Igår gjorde jag världens godaste kassler och purjolöksgratäng^^
och ja, jag förstår finns några stycken där ute som inte tror mig.. (förrän ni smakar!)
men Ni är välkomna hit på lite käk, och skvaller förstås^^

Puss på er, hoppas Ni får en fin fredagkväll !

Tjingeling !

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, kan Du laga mat? När fan kommer det till mig?! :D

Anonym sa...

Svar: tack vad söt du är. You made my day! Jag är själv så urbota trött på håret så det finns inte! krams!

Anonym sa...

äsch jag har vetat att du kan laga mat i flera år ! :)

Jag tycker att du ska göra helgen med mig faktikt.

Anonym sa...

håller med frida:) när kommer det(det vill säga du)till arvika? vi saknar dig ju här...
kramar