onsdag 26 mars 2008

13.09

pirripirr.
jag har fått ett telefonnr.
men precis som med frisörer så är jag rädd för telefoner...
det har blivit lite bättre sen tramscom, men jag vill fortfarande inte vara den som lyfter på luren och ringer någon annan, ta emot samtal är inga problem...längre

men, jag har bestämt mig, jag ska ringa.
så förbannat farligt kan det väl inte vara?

jag ringer bara och säger det jag vill säga, och sen får hon svara vad hon vill svara.

men jag väntar lite, jag ringer på fredag, då är jag ledig.
då kan jag samla kraft, och mod.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh jag är också sån Elin, telefoner är jobbiga grejer minsann. Men om man har en chans att uppnå något man vill med sitt samtal så är det värt det. Jag ringde faktiskt upp chefen för H&M i Karlstad igår och ska på intervju! (Visserligen ringde han först men jag var i tvättstugan då) men i alla fall, det var jag som ringde. Känner mig som en hjälte nu :)