torsdag 14 februari 2008

Alla Y- dag

Fredrik fick sin presen inatt när han kom hem från jobbet.

Och det blev så lyckat !


Jag var så himla nervös för att han faktiskt skulle bli arg eller sur men det blev han inte, han blev glad ! lite chockad, men mest glad^^


Och nu är jag glad, och ikväll firar jag alla hjärtans dag med mina små bebisar o vi ska lyxa till det med korv och pommes frites ikväll, igen, för fredrik kommer inte hem från jobbet förräns vid halv 1 inatt :/


Men det gör inget för jag älskar honom ändå^^


Hoppas Ni har haft en bra dag.


Och nej, jag är inte så förtjust i alla hjärtans dag, jag är ju inte mer kär i fredrik idag än jag var igår eller kommer vara imorgon, men jag såg det som ett ypperligt tillfälle att köpa små bebisar utan att fredrik skulle kunna kasta ut mig^^


Tjingeling !

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var en fin present:D håller med om att det är en konstig dag:S men det är ju så kul att köpa sådana saker man inte skulle gjort annars och göra sin älskade glad:D kramar

Elin sa...

ja precis. kan man göra nån annan glad så är väl det bra :)

Anonym sa...

Det är mer än dag man kan skämma bort sig själv ! :)
Ingen kan motstå sånna goodigar .
Nästa år tar vi en hundvalp :P