fredag 22 februari 2008

14.24

Jahopps, då sitter jag här o lyssnar på Tiny Dancer med Elton John och väntar på att Humle ska komma förbi o hämta mig.
Idag blir det jobb.
magen gör fortfarande ont, och jag har inte gått till läkarn.
jag är livrädd för doktorn, har alltid fått göra massa otäcka saker hos doktorn pga av den förbaskade laktosintoleranta mage jag alltid haft.
uuurs !

så idag blir det jobb, får se om jag orkar hela dagen men blir galen av att bara gå hemma.
imorgon är det också jobb :S
men då jobbar iaf. jag och mina kära tant vän Jens^^

Hoppas Ni har haft och fortsätter ha en härlig fredag !

ps. imorn är det Färjestad-Djurgårn i Karlstad, o jag missart :S
Heja Djurgårn !!!

1 kommentar:

Elin Wahlgren sa...

hihi men det skulle ju bli en hemlis med fåglarna :) men ni får komma hit ikväll om ni vill?
hoppas magen blir bättre!