måndag 11 februari 2008

10.19

nu är jag hemma igen.

har varit i arvika, mamma är sjukskriven, blev sjukskriven i 2 månader till.
är så rädd för vad som skulle kunna hända.
därför var det hemskt svårt att åka därifrån imorse.

oroar mig för L också, men hon är stark.
idioter är inga vänner L, strunta i det som sägs.
skitsnack har vi fått nog av.
så nu struntar vi bara i dom, uppenbarligen förföljer det oss.
var vi än befinner oss.

jag har inte fått något schema än, så idag blir det inget jobb.
kanske inte imorgon heller, kanske inte på hela veckan.

jag funderade på att sätta mig på bussen och åka hem till sis och magen.
men jag har 88kr på kontot så jag får nog fint sitta här hemma tills pengarna sprutar in på kontot. fast då måste jag ju iofs. spara iaf.

jaja, nene.
psst.. jag längtar tills på torsdag.
jag har världens bästa överraksning till f.
haha, han kommer förmodligen och döda mig^^
Y

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men, vad har hänt mamsingen??

Nyfikeeen på din överraskning till F nu ocksååå! What is it?! :)

Anonym sa...

kan överaskningen ha nått att göra med att du bara har 88 kr kvar?
lät ju inge bra med sjukskrivning:S hoppas allt ordnar sig och det gör det ju här i värmland :D kramar