torsdag 3 januari 2008

Hur hamnade jag här?
Idag har jag kommit igång med läsningen, vilket är oerhört bra med tanke på att seminariet är imorgon bitti.
shiit, va jag måste läsa, har ungefär 200 sidor kvar, o ska till jobbet om 2 timmar.
Igår fick jag ett brev från K-stad Univ. jag har kommit in på Socialpedagogiken !
det är skit kul, verkligen, och jag blev så glad. men har börjat fundera på om jag inte borde jobba så mycket som möjligt nu istället, när kursen är slut den 20/1, måste ju få ihop lite pengar till resan..
jag kommer ju förhoppningsvis in på kursen om jag söker senare också.
men jag vet inte, jobbet spyr jag ju på så isf. vill jag ha ett nytt jobb, och jag har 17 dagar på mig att hitta ett.
Varför kan inte roliga jobb bara flyga på mig och säga "Heeej ! Dej vill vi haaa !"
Tjingeling !
ja men just ja, idag fick jag ett nytt brev från k-stad univ. att jag kommit in på religionskunskapen också.
fasiken, det vore ju också kul o läsa.
måste fundera på hur jag ska göra i vår.

Inga kommentarer: