tisdag 8 januari 2008


Åååh!

eftersom jag känt mig lite dålig osådära under helgen så bestämde jag mig för att inte åka till skolan igår.
och eftersom jag visste att mamma och lisa skulle till sthlm och hälsa på anna och magen så bestämde jag mig för att åka med dit. (Ok, jag kanske skolkade liite, men jag var faktiskt lite febrig också..)
hur som helst
så ångrar jag mig inte ett dugg. vi kom dit vid 12 igår morse, vi fixade lite hemma och sen åkte vi in till stan, anna hade lite ärenden att fixa och vi skulle äta lunch osådära.
lisa försökte shoppa, och vi försökte hjälpa henne men hon hittade inget som dög.
och efter en hel massa letande, och lite fikande så närmade sig kl. ääntligen 18.20, och då var det dags att knalla mot mama mia (MVC) för vi skulle på ultraljud !
och oh my god!
anna låg där o dom smetade gojs på magen och alla vi andra, (mamma, jag o lisa) satt runt om och kollade på skärmen.
och där var hon, den lilla bebisen.
jag blev så rörd att tårarna rann, och på mamma med.
speciellt när barnmorskan sa att det var en liten hon, då kunde vi verkligen inte hålla oss, tårarna sprutade!
tänk att det ligger en liten hon i magen o väntar på att få komma ut.
det är bara 2 månader kvar, 8 ynkiga små veckor.
Kooomsiikoom lilla bebis !


Anna och jag.

Inga kommentarer: