onsdag 5 december 2007

'Cause I need, your love

uuusch.
imorgon ska jag lämna in bilen o punga ut mellan 6-10 000 kr på att fixa till den.^^
det suger, men men, dom lovade att allt skulle funka efter det, fläkt, broms, alla cylindrar så bilen inte hoppar fram..
suck !

åkte till arvika idag, jobbar inget i veckan så jag tänkte jag skulle åka hit o plugga, har tenta på fredag o 4 böcker o läsa ut, jag har inte läst någonting, o imorgon blir det nog också lite dåligt med det, ska hämta upp Lisa efter skolan och sen åka till k-stad och bergvik.
men men, som Bayram sa; "Du kan göra om det femtielva ggr, och ändå få mvg, så ta det lungt" . Så, det känns rätt skönt, orkar inte plugga just nu, det händer så mycket annat.

ikväll har mina tankar funnits hos E, och imorgon ännu mer..

God Natt.

2 kommentarer:

LMIS sa...

Elin, tack för tankarna och för kondoleansen, familjen hälsar och tackar varmt!!! Varma kramar till dig och hälsa så och tacka M & M & L!!!

LMIS sa...

Glömde ju F också... Massa kramar till han med..