onsdag 28 november 2007

Splat!



usch o fy.
imorse ringde den nya jobbiga-äckliga-konstiga-vidriga gruppchefen Rickard, (som ser ut som Voldemort) mig.
han ville att jag skulle komma in tidigare till jobbet för det var en "osannolik kö", "den värsta i viasats historia". eftersom jag ändå skulle ha börjat jobba kl 15. om inte HD-tv utbild. varit inställd så började jag då.
o det sög, så förbaskatjävlaskithårt!
är på lite dåligt humör just nu.



men, imorgon är det äntligen dags för Jonas Gardell !
ser fram emot det så galet mycket, det ska bli så kul.
jag slutar skolan vid 12, men mamma o frida kommer inte in till stan förrän vid 17 så jag o sara ska gå iväg o käka lite efter skolan
<3



nu ska jag kolla på sex and the city, om jag lyckas hålla mig ifrån sängen.
är bra sugen på att smyga in under täcket hos mannen som ligger o sover.
har bara träffat honom 10 min idag, lite snabbt imorse vid 5 när han åkte till jobbet, och en snabbis när vi bytte nycklar vid bilen kl 3 när han kom hem och jag åkte till jobbet^^

nu ses vi inte förräns på fredag när han kommer till arvika o firar mamma.

puss <3

Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonym sa...

öhh vad har du fått för kommentar där uppe :S Puss virre