onsdag 14 november 2007

okej.
det är bara onsdag.
varför är det bara onsdag?!

ikväll ska vi på jobbet, alla som är Academics ses på Salladsbaren o äta pizza o sen ska vi på Hockey.. wieee...

TL catta tvingade mig att följa med för hon ville inte vara ensam girlii.
men som tack skulle jag få hennes öl om dom där Academics har fixat vip bås med tilltugg^^

nu är klockan snart halv 12 o jag ska hoppa in i duschen o sen måste jag nog dammsuga i sovrummet.

Imorgon är det ääntligen dags för sthlm. hemhemhemhemehemhem
hela helgen är späckad med roligheter, peter på fredag, peter på lördag o anna på söndag.
det kommer bli så galet roligt.
längtar tills jag får göra mig iordning o ha på mig klänningen.

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser fram emo lördag, på något konstigt vis, så ska det bli skönt. Jag vet att jag har tryggheten med mig, J! Du kommer vara så fin i din klänning, ska bli så skoj att få träffa anna, se henne! Hylla peter och hoppas kunna visa dem den glädje som jag verkligen känner fö dem båda. KRAM