tisdag 27 november 2007

Heppåre !
Här har det stått still ett tag, men det har inte jag.
Har flängt fram och tillbaka.
förra helgen var det sthlm och Peters disputation.
Huur roligt som helst.
Kanske inte just utfrågningen som var något av det tråkigaste jag varit med om nånsin. Förlåt Peter. Men resten av helgen blev perfekt.
Träffade mycket roligt folk och dansade fram till kl3, då orkade jag inge mer hade så tokigt ont i fötterna men mamma, pappa och proffesorn fortsatte dansa till kl 05.30 !
Haha, då hade anna och jag blåst ut alla ljusen och börjat plocka iordning.
Vi fick tillslut tvinga in dom i taxin.^^

efter det rullade veckan på och nedräkningen inför kommande helg fortsatte.
O så kom äntligen fredagen.
Frida och Mathias kom hit vid 12 på förmiddagen och så satte vi oss i bilen o åkte iväg.
vi åkte ut till Lidingö och lämnade av våra grejjor, och drack lite vin, iaf. jag^^
och sen åkte vi in till stan och mötte upp Peter och sen åkte vi mot Globen och Lars Winnerbäck.
Jag hade inte så höga förväntningar, såg mest framemot att få hitta på någonting roligt på en helt vanlig fredag men jag blev glatt överraskad och ganska såld.
Det var jätte bra, och hur underbart bra är inte "Om du lämnade mig nu"?

Nu ska jag sno en till brysselkål av fredrik, det var faktiskt gott, o sen ska jag åka mot jobbet.

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

jo den låten är bäst på nya cdn iaf:D
kramar /oscar