onsdag 21 november 2007

Hej Hej !

Svara hemskt hemskt gärna på de här frågorna.
Skulle behöva svaren till ikväll^^
Det räcker att Ni svarar som en kommentar.
Självklart får Du vara anonym om Du vill.
Tack !


1. Vad är konsumtion för Dig?


2. Hur pass medveten tror Du att Du är när det gäller dina konsumtionsval?

3. Har det hänt någongång att Du brutit dina konsumtionsmönster?

4. Vad tror Du får dig själv/andra att bryta sina konsumtionsmönster?

5. Hur pass självständig tror Du att Du är när det gäller dina konsumtionsval?
- Om du inte känner Dig självständig, vad tror Du påverkar dina val?


Tack på förhand !

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vad e kosumation hahaha =) Puss virre

Anonym sa...

1)
jag svarar det jag handlar, äter och slänger på den första:P
2)
jag är nog ganska medveten på vad jag konsumerar inte kanske pengamässigt men annars tror jag att jag är det.
3)
om du menar att jag har handlat för mer än vad jag tänkt mig nån gång på 3an så är svaret självklat ja;P
4)
ja det kan väll bero på vad medierna visar och om man ser nått som ser snyggt ut på någon annan individ. Kändisar kan nog spela en stor del i vad man väljer att konsumera.
5)
jag är nog ganska självständig och väljer bara att handla det jag tycker är gott/snyggt. men jag låter mig nog dras med i olika tränder.

hoppas det var till nån hjälp och att jag har fattat på ett ungifär vad du ville veta :S kramar från Oscar