lördag 10 november 2007

Golden Lonley

Den här veckan har varit omtumlande på många sätt.
jag har varit sjuk från och till, började med kräkis och gick över i feber, vilket gjorde att jag stannade hemma från jobbet både i förrgår, igår och idag, har känt mig så konstig hela veckan..
idag känns det bättre, har sovit ut ordentligt, och sov ensam, iaf. från det att jag hem från virre vid 06.30 imorse, och det var skönt att få sova, röra mig och rulla runt som jag ville utan någon som störde sig eller låg i vägen.
och eftersom det känns bättre idag, så ska jag bort till jennifer o göra drinkar ikväll o sen ska vi skaka rumpa på statt hela natten.
Jag hoppas vi ses

Idag kom lisa hit för mamma skulle hjälpa edel's att flytta o lisa ville inte vara med så hon kom hit och vi övade lite på Guitar Hero, vi måste ju slå f nån gång.^^

den här veckan har inte varit rolig nångång.
det har nog varit en av dem sämsta någonsin.

jag önskar att allt bara var bra, med oss och med alla andra som jag älskar och bryr mig om.
Y

Tjingeling

Inga kommentarer: