måndag 1 oktober 2007

what time were you suppose to leave

vaknade vid 11 idag, gjorde jag mig iordning, och sen åkte jag iväg till "mitt" bo och skrubbade ur den.
sen åkte jag ner till stan och träffade Humle, vi satt och pratade av oss lite granna^^
efter nån timme åkte jag tillbaka till dahlgrensv. och skrev på papper och fick lite cash^^
känns lite konstigt att jag inte har något bo längre.
men det känns bra också, nu var vi vårt bo och det känns bra.
det har varit så himla mycket upp och ner ett par veckor men nu ska jag se till att jag får lite lugn och ro, finally.

nu ska jag mysa ner mig framför ID.
jag älskar att sitta här med mina fördommar och förutfattade meningar och ändå ha rätt och sitta här med fördommarna. tänk att man en dag i veckan kan sitta och kommentera och tala högt om vad man tycker och tänker om människor^^

Tjingeling !

Inga kommentarer: