torsdag 4 oktober 2007

ingen bra överraskning

när jag kom hem ikväll, efter att ha varit på skolan och på stan med malin
så satte jag mig i soffan o kollade på tv, efter 10 min hörde jag att fredrik kom hem.
jag var lite pirrig i magen för jag visste att han hade en överraskning men jag hade ingen aning om vad.
o så kommer han in i rummet..
...

oså har han färgat håret svart !
jag började gråta för det var jätte fuult !
efter att jag lugnat mig lite så sa han att det skulle försvinna efter ca 24 tvättar, då blev jag lite gladare, sen sa jag att han skulle gå o lägga sig i badkaret o skrubba håret, men han ville inte det.

i vanliga fall är f jätte bra på överraskningar, han vet vad han ska göra för att jag ska bli glad, men det här var ingen bra överraskning.

1 kommentar:

LMIS sa...

Hahaha! Så gjorde J en gång med, precis så! Jag blev verkligen precis lika glad och lycklig som du, hahaha! Stackars plutten! Ha en superhelg! Puss & Kram