onsdag 17 oktober 2007

haha !
fy tusan.
vi skolkade idag med, vi smög iväg under lilla bensträkarn´.
men det är för att lärarna är ju helt galet kassa !
"hmm, jaaa, neee, nej vet ni vad, jag börjar om. hmmm, jaaa, neee"
fast va tusan, vi var ju ändå där en stund så vi va ganska bra som inte sket i det helt o hållet.

efter skolan så åkte vi in till stan o fikade, o sen kom frida och sen kom mamma, pappa o lisa också, dom skulle iväg o yoga allihop, det va surt för jag ville också följa med, men jag får följa med nästa vecka, hade inga träningskläder mig mig idag. :/

just nu sitter jag framför tv:n o lyssnar på fredrik som står i köket o lagar mat o visslar.
lite då o då kommer han inte o pussar på mig o frågar hur jag vill ha min mat.
han är bra den där, han tar hand om mig.. Y

Inga kommentarer: