onsdag 5 september 2007

vilken annorlunda dag

jag som är så van att jobba varenda dag, och helt plötsligt så är jag bara hemma.
- utan något som helst att göra !
låg i sängen och drack te och kollade på sex and the city hela förmiddagen.
när f äntligen kom hem så åkte vi in till Örebro o så köpte jag en skrivare/kopiator/scanner.
wieee !
man kan skriva ut super fina foton på den !
- o skolarbeten såklart, det är ju det jag ska ha den till^^
Universitetet ringde idag också, jag hade visst kommit in på en kurs till; socialpsykologi, en kvällskurs.
men jag sa att jag hoppar över den, det känns som att det räcker med det "lilla" jag har att göra på sociologin.
men det är så typist, först kommer jag inte in på nått, o sen, ja då kommer jag in på allt jag sökt!
hursomhelst så vet jag ju då att jag iaf. har en liten chans att komma in igen, om jag nu skulle vilja det.

jaja, nene, här händer det inte så mycket skoj en natt som denna så jag tror jag kryper ner o skedar f istället <3

Tjingeling !

Inga kommentarer: