onsdag 26 september 2007

usch va trött jag är !

gick upp 09.00 för jag trodde pappa skulle knacka på dörrn närsomhelst, men som alltid med pappa, så tog det ett tag innan han dök upp.
han skulle åka från arvika vid halv 8, samtidigt som dom andra där hemma åkte till jobb o skola men pappa kom inte hemifrån förräns vid halv 10..^^
så jag gick här hemma o väntade o väntade.
men till slut kom han !
så idag har vi tömt mitt lilla bo o lite grejjor har fått flytta hem till arvika igen.
jag tänkte åka med hem men jag struntade i det.
måste läsa lite mer o då är det nog bättre att sitta ensam här än med familjen där borta.
- o så kan jag åka bort till veronica ikväll o kolla på idol också, som vanligt.
åker till världens bästa tjejjor varje kväll, gjorde det tillomed på födelsedagen.
känns skönt att jag kan åka dit, kan prata om allt o bara skratta bort allt som är jobbit o konstigt.
<3

back to work !

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

GUMMAN LOVE YOU ;O) 4 - ever and ever ! /virree