fredag 3 augusti 2007

Äntligen ! Finally ! Wieehuuu ! Fri ! Semester !

Idag har varit en jobbig, tråkig och seg dag.
Har bara gått o längtat och väntat på att klockan skulle bli 22.00 så jag kunde trippa ut från traMscom o gå hem, men nehe då, självklart får jag en seeeeg kund 21.59 som jag inte slutar prata med förrän 22.09 när alla andra står o trampar o väntar på att jag ska bli klar så alla får gå.
- o inte nog med att han va seeeg, jag är fortf. bakis så allt blev lite extra jobbigt idag.

Var ute igår med massa fôlk.
Kvällen började efter jobbet, 22.15. först var vi hemma hos lina o halsa vin och skrev i "mina vänner-boken" och sen åkte vi ner till statt. o där var det himla skojjsigt. hade en kalas kväll !

men som sagt, lite extra trälit blir det ju på tc en dag som denna.

Nu känns det så skönt, ska inte närma mig det där bygget på tre låånga veckor. Fy tusan va gôtt !

Just nu håller jag på o tvättar lite så vi har lite rena kläder på semestern, vi tjyvstartar lite imorgon med att åka till gräsmark, hoppas på fint väder så vi kan bada o äta glass !

Sen har jag planerat lite andra saker som jag ska göra under semstern, men det är hemligt, för om det inte blir som jag vill och hoppas,- är det ingen som behöver veta att jag har misslyckats^^

nu piper tvätten på mig, redo att hängas.

Tjingeling !

Inga kommentarer: