torsdag 5 juli 2007

Zzzzzzz

..


Åhhhh !
jag är så trött på att jobba.
men nu är det bara 4 dagar kvar.
ska jobba hela förbaskade helgen.

på måndag kväll åker jag nog upp till anna. är ledig tisdag onsdag så vi ska gå på Allsång.
Älskade älskade allsång ^^





Inatt drömde jag att Per Gessle var hemma hos mig. eller ja, jag och fredrik hade en sommarstuga på ett litet ställe som heter sandsjötorp, och ett par kompisar, - massa folk som jag inte ens visste att jag kom ihåg från låg/mellan och högstadiet, var hos oss i den lilla sommarstugan.


Och dit kom per gessle glidandes i sin lilla bil. och han hade bara bestämt sig för att bo där, och vi fick inte störa honom för han var en sur gammal gubbe som blev grinig när vi skulle spela kubb, laga mat och gå o sova.


så f och jag åkte hem till oss efter en stund istället, vi tyckte inte det var så roligt där.






Tjingling!

Inga kommentarer: