torsdag 12 juli 2007

jahopps.
då var jag i kga igen då. kom hem igår vid 10.

jag hade sån otur när jag skulle åka till sthlm i måndags, jag beställde en sista minuten biljett på internet och skulle hämta ut den innan tåget gick tänkte jag.
tji fick jag, pga. av bommar som gick ner, sega gubbar i dyra flashiga bilar och en j'vla tant som inte visste hur biljett automaten funkade så missade jag tåget, det tuffade förbi mig precis när jag fick biljetten i handen. nästa tåg skulle inte gå förrän några timmar efteråt men jag frågade en av dom som jobbade inne på resecentrum om hon visste när bussen skulle gå till sthlm, självklart så skulle inte den stanna i k-hamn just den dagen, men den skulle gå från karlskoga. den skulle gå 17.20, när hon sa det var kl 17.05. då tjöt jag lite o satte mig i bilen, fan att jag hade missat tåget! när jag faktiskt för en gångs skull var i tid så var det så mycket annan som jag inte kunde styra över som förstörde det.
Fredrik o jag åkte mot kga och på vägen mellan k-hamn o kga så såg vi bussen f gasade och jag panik-ringde anna: "jag ser bussen, jag kan hinna med den, jag har inget batteri på telefonen men om jag kommer till sthlm så ringer jag" . Kom till kga, kastade mig ut framför bankomaten vid amadeus, förklarde för en snäll gubbe att jag hade bråttom. kastade mig in i bilen, kastade mig ur bilen vid busstationen och kom fram precis när bussen öppnade dörren o släppte av folk. Fy fan va tur, men lite otur, för istället för att ha flyt och fått tag på en tåg biljett för 166 kr så fick jag betala det + 175kr för bussen, men jaja, det var det värt, jag har haft toppen dagar.
shoppad lite för pengar som egentligen inte finns, färgat håret, bastat, längtat..
jaa, galet bra dagar med en galet bra syster.
o imorn blir det arvika och festival ..
- Med 3 galet bra systrar + pojkvänner hit o dit.
fast inte min för han är en tönt.

o ikväll är jag ensammen för f är en tönt.
snart ska jag kila ut till konsum, eller kila o kila, ska ta bilen dom 200 m såklart ^^
o panta o köpa tomtegröt, o mjölk, o coca-cola, o choklad, för om jag nu ska vara ensam ikväll, då ska jag fanimej ha en lyxig ensamkväll !

Tjingeling !

Inga kommentarer: