måndag 30 juli 2007

hopps.
frida är i charlottenberg, lisa är i skogen med anna och peter, mamma och pappa är i Österrike, fredrik sover och jag är bara här, som vanligt o ska till jobbet. men nu jävlar är det bara måndagtisdagonsdagtorsdag kvar. sen du! finally, har suttit på traMscom hela sommarn och sett när alla andra gått iväg på sina semestrar, och sen har jag sett dom komma tillbaka, inte särskilt bruna men utvilade iaf.
men jag tror, och jag hoppas hoppas hoppas, att nu på fredag, då ru, är det så fint väder och så varmt så varmt. då ska jag bada, sola, leka i djurparker, fiska krabbor, (o släppa ut dom så fort jag fått upp dom, så klart,) o så ska jag äta glass ! Mjukglass med sånt där rosa blått och grönt strössel. jag har inte ätit en enda mjukglass i sommar ännu, men det kommer, det kommer.

nu ska jag duscha och göra mig iordning, ska jobba om 4 timmar ..

Tjingeling !

Ps.tack alla som var med i helgen, jag hade super galet roligt ! Ds.

Inga kommentarer: