tisdag 3 juli 2007

And all I see is you

Ny tisdags natt.
Har gjort om bloggen lite granna, tyckte det blev väldigt fint.

Är i Arvika, har varit ledig idag så när jag slutade jobbet igår så åkte jag hit.
Det är skönt att komma ifrån lite grann, även om det bara är för att par timmar.
Man faller alldeles för lätt in i vissa mönster när man bara är hemma, och det är inte alltid så bra.

Jag gick upp vid 11 idag, vaknade och skulle sätta på tv:n men upptäckte att det inte fanns något elektriskt som funkade, Bajs, tänkte jag men antog att det var väl nån åska någonstanns eller ett träd som ramlat på en elledning, det är sånt som brukar hända här ute, men icke, när jag kommer ut i köket så springer det runt 4 blåbyxor karlar på gårn, och en stor lastbil stod parkerad på gården. Det var som herrarna som stängt av elen för alldeles nedanför oss håller dom på att installera en sån där fart kamera, så det var bara för att dom inte skulle få stötar o dö som jag fick gå omkring i mörket i nån timme innan jag kunde göra mig iordning.
Men det gjorde inte så jätte mycket, under tiden ringde jag o väckte F, hoppade lite i Lisas säng så hon skulle vakna, och upptäckte, dum som jag är att jag inte kan sätta på tvättmaskinen medans strömmen är borta.. - Smart !

När jag väl fått upp lisa och vi båda såg ut som människor, så väntade vi på mamma, som var på väg hem från jobbet och så åkte vi ner till stan och åt lunch, sen gick vi o kollade lite på konsten nere i hamnen. Väldigt mysigt.
(`v´)

Har nu kollat på Morden i Midsummer med mamma o pappa, vilket är ett måste varje tisdag varje sommar hos familjen Dahlgren, det är nästan som Kalle Anka på julafton, fast en gång varje vecka, får inte missas ! ^^

Nu ska jag kolla klart på Phantom of the Opera och sen sova.

Vad tyckte du om bloggen? Blev den fin?

Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Elin! Vad kul du är, men så är jag med, jaha lite kaffe kanske, utan el? i dont think so. Tyckte det blev superfint här på din blogg! Ha en super dag, trist med regn! KRAM

Anonym sa...

heej söt jätte fin den blev.. hahaha jag kolla oxå på phantom p saatt ja skulel gö det han älskar sånt shit vart helt chockad dett du ÄLSKAR Diigg Puss virree