tisdag 19 juni 2007

close-up

nu är det bara 3 dagar kvar på jobbet.
är ledig fredag-söndag.
ska bli så skönt.
åker till arvika på torsdag kväll, på fredag ska jag sova länge i lillstugan och resten av dagen vill jag åka runt i dom värmländska byarna och kolla på midsommar stångar^^.
visserligen skulle en segling o sthlms skärgård varit så mycket mycket mycket trevligare, men det blev inte så det här året heller..

jag jobbade helgen men det hindrade mig inte att följa med dom andra ut, kvällen bjöd på kupolen och pontiak, det var meningen att vi skulle gå dit o äta o ha lite små trevligt innan pontiak, men tack vare att vårt sällskap bland annat hade på 2 överförfriskade herrar med sig så blev det inte så.
typist.

men kvällen blev ganska trevligt, och jag var inte alls särskillt onykter med tanke på att jag skulle börja jobba 08.45 på söndagsmorgonen.
kan tillägga att jag lade mig 03.00 och gick upp 07.15... för jag vågade inte sätta mig i bilen utan tog en rask promenad med paraply och gummistövlar istället :)

nu ska jag städa för ikväll kommer mamma, frida och lisa o sover här, och jag o f får åka hem till hans lilla trånga tokvarma rum istället.

men men, jaja, nu blir det dusch och frukost och sen städning.

Tjingeling !

Inga kommentarer: