söndag 6 maj 2007

jaha, då var det söndag igen då.
och igår var det lördag och Elins 18årsdag.
självklart firades premiären på statt :)
innan det så grillades det och dracks en hel del olika drycker hemma hos familjen wahlgren.
- hela lördagen var jätte rolig , och jag hem runt halv 5, - tack för skjutsen !

idag skulle jag ha jobbat egentligen, men kände när jag vaknde efter 4 timmars sömn och ett huvud dunkades som tusan att "nej, idag ska jag ligga kvar i sängen heela dagen". så jag tog fram mobilen och ringde och sjukanmälde mig.
tanken var att jag skulle gå upp till jobbet, men kroppen orkade verkligen inte. och på det ska man ju inte klaga.

det är så roligt, det är samma folk som för några (läs flera för jag har uppenbarligen blivit gammal) år sedan, men dom har inte fattat att det inte hjälper att pumpa upp brösten eller ha högklackade stövlar för att vara snygg.
vissa ser ju ut som kräk iaf.
haha, så ful(l)a människor.

alldeles nyss åkte elin o robin härifrån, vi, - jag, fredrik, elin o robin spelade Bingolotto.
robin vann 100 kr :)

nee, nu ska jag krypa upp i soffan, sätta mig med godisskålen i knät o kolla klart på hockeyn.

Tjingeling !

Inga kommentarer: