tisdag 15 maj 2007

get thin or die trying

men guuud !

hur kul är det o läsa folks bloggar när dom skriver hur tjocka dom är, hur fula dom, o hur mycket ångest dom får när dom äter ?? snälla snälla snällaa ! kan inte smaltrenden ge sig snart !

så länge man inte mår fysiskt dåligt, vad gör det då o vara lite större än vad dom pinnsmala är ?? jag förstår inte, hur kan dom orka bry sig sååå mycket om vad dom äter.

herregud, jag äter alldeles för mycket sött än vad som är bra för kroppen, och jag har gått upp i vikt har jag märkt. men va fan !

jag är så jäävla snygg ändå ! fast jag inte väger 25 kg och trillar omkull när det blåser ute !
sådetsååå !


2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra skrivet Pepplas! Lite mull och hull för skojs skull, haha! Nä men så länge man mår topp så :) Puss på sötaste Elin EVER! :D

V.U.K::B.W sa...

mm sant =) .. Men du du & ja e ju smala =) haha=) sen kan dom väll ta fram litte mer om dom som vill öka i vikt bajjjss på skiten säger ja =) haha