fredag 13 april 2007

wait a minute

ooops, tack för pirripirrriiii ..


idag kommer peter pop och anna till mamma o dom, fy tusan att jag jobbar i helgen, kommer inte hitta träffa anna innan hon åker till grekland o jobbar.

trälit !

anna har det lite lyxit just nu, först har hon varit i deras lägenhet på madeira en vecka, sen kommer hon hem är hemma 2 veckor, åker till grekland o jobbar o gräver på en utgrävning i 5 veckor , man blir stolt som en tupp när man tänker på det -* sen kommer hon hem, har en underbar svensk sommar, och sen japan, jag får nöja mig med bara japan men det är inte fy skam.

är lite saknig och sugen på en sommar vecka i london men det får jag nog hoppa över.


ville bara tala om hur stolt jag är över dig sis, du är bäst !
+ att ditt projekt är i topp klass !

<3





nu ska jag göra mig iordning och sen dra med f till china buffén, mmmumma !


Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

OOhii !!! THX! så glad man blir en trist måndags kväll när man slö surfar bland vännernas bloggar å hittar en sån gullig kommentar!! 1000 pussar & kramar!! / Anna