tisdag 17 april 2007

nu sitter jag i arvika .
åkte hit vid 10 imorse, va tvungen att åka hit o byta till sommar-däck på bilen :)
idaghar jag varit på bilverkstan o hämtat ett av däcken, det pyste lite luft ur det så bilmekanikern fick sätta en spik i däcket. han på verkstan hade ett blått och ett brunt öga, det var lite roligt tkr jag.

oså har jag ätit lunch hos farmor, fiskgratäng med dill och räksås, från willy's - tack för tipset malin, det var super :)

o sen har jag gått på stan o letat efter nått att ha på lördag, men jag hittade inget så imorgon hämtar jag lisa på skolan vid 3 och sen åker vi upp till Charlottenberg :)
ska iaf köpa skoor :)

jag har varit på jysk och kollat på säng också, måste skaffa mig nått större ,
funkar inte med en 90' säng när man är två ^^

guuuva jag längtar till på lördag !
wiiiie ! <3

____________________

imisu

____________________

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa, det bidde jättebra, jag är jättenöjd :P nu väntar jag bara på att få köpa en dödskalle eller nåt och sätta i när det läkt :D haha