måndag 9 april 2007

jahopps.
här sitter jag och kollar på söndagsmorgon fast det är måndag.
äter risifrutti manna och dricker coca-cola.

ska snart till jobbet, jobbar 9,5 timmar idag, från 09.45-19.15.
det suger, det suger verkligen super mycket. f den bajshögen är ledig, och ligger i sängen och grisar.
typist !

igår, sista dagen av 5 i arvika så gjorde jag, fredrik, mamma och pappa färdigt en bit av veden, jag klyvde veden, fredrik gav mig dom stora träklumparna och mamma och pappa kastade den färdiga veden i en hög, shiit va jag älskar att va bonnig, jag hade tillomed blåa hängselbyxor på mig ! <3.

jaa, nu har påsken varit, och nu är det väl midsommar jag får se fram emot.
påsken har varit perfekt, har letat påskägg, ätit vanliga ägg, köttbullar prinskorv och alltsåntdärnivet .

nu ska jag nog borsta tänderna och kila iväg till jobbet, måste ju borsta bilen också, har ni sett all snö ???

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad påsk vännen! Hoppas att du har det ok på jobbet! Kram kram