tisdag 27 mars 2007

summertime, and the livin' is easy

tisdag kväll.
usch, det har bara gått 2 dagar på den här veckanmen bara för att jag jobbade helgen också så känns
det som hundra år, så himla segt.snart ska jag hämta f på jobbet och sen ska jag följa med honom
hem och somna framför csi .men först ska jag fråga om jag inte kan få köpa choklad, statoil är ju ändå öppet.


har börjat planera lite nu, med jobb, lägenhet pengar och resan.
f tar kanske lägenheten, det är bra för då slipper jag jobb med att sälja eller tömma lägenheten om någon ska hyra den.
jobbet, är timanställd och har just nu jobb fram till 24 september, vilket är perfekt timing innan resan. och eftersom jag är timanställd blir det inga problem med uppsägningstid o sånt där.

och pengar, jag ska ringa banken imorn och koppla ihop mina 2 konton till internetbanken så jag enkelt kan föra över pengar till ett sparkonto och spara lite pengar där, måste ju iaf få ihop till flygresan, väl där nere får jag väl diska eller städa eller något för att få ihop det.
:)
som mamma sa, det kanske är lättare att lägga undan pengar och bara köpa saker som verkligen behövs när man vet att man får ut något jätte bra av det, och det här är nog det bästa som kan hända på flera år !

idag såg jag en citronfjäril, då är det vår.
jag och annan har alltid sagt att bara den första citronfjärilen flyger förbi är våren här och sommarn inte långt borta, och första fjärilen för året får man önska sig något också- den första gula fjärilen .




Inga kommentarer: