tisdag 2 januari 2007

sådärja, nu är det 2007

jag avslutade 2006 med att var hemma från jobbet, och jag börjar 2007 på samma sätt.
transcom älskar mig..

nu har min julafton också varit.
fick supersnygga sängkläder med elvis på, måste fixa kameran så ni får se dom.
och så fick jag servetter med marilyn på, fick klara mig utan tavla iår, men jag får väl rama in en av servetterna istället. jag fick en jätte jätte fin resväska också, rosa med vita blommor .

jag kommer ihåg när jag skrev efter nyår förra året, jag skrev att 2006 skulle bli så mycket bättre än 2005. jag skulle vilja skriva samma sak iår. för nån gång måste väl nått år bli det bästa ever. eller ?

2006 har varit bra, det ska jag inte säga nått om, iaf en del av den. jag tog ju studenten.
men mycket av 2006 blev dåligt. han och jag.
allt var jätte bra, vi skaffade lägenhet och allt var ju kalas mysigt.
men jag klantade mig, eller vi gjorde väl, men jag mest kanske.
we've had our up's and down's so to say .
men vi klarade oss och vi delade vår fjärde nyårsafton.

jag tog körkort. det ger ju pluspoäng till -06
och jag har haft jobb hela tiden, och sluppit gått arbetslös, det är bra.
nu längtar jag efter att få börja plugga !

två turer till london har jag hunnit med också, en med syster och respektive pojkvänner, då vi krockade med tommy lee. och en julshopping med bara syster. underbart . där vi tog en kaffe bredvid top-model-britain tjejjorna.
ja hejohå . längtar tillbaka .

men nu är det 2007, och det innebär japan japan japan.
och så fyller jag 20, det ger väl ändå pluspoäng till -07

nu ska jag hålla tummarna för att pappa får jobb här, och att fredrik får tillsvidare anställning, och att jag får svar från universitetet att jag får komma dit o lära mig massa saker. för nu har jag varit på tc i 4 månader och det börjar kännas som åtminstonde 3,5 månad för mycket.

tjingeling !

Inga kommentarer: