lördag 13 januari 2007

Favorite year

nu är det bestämt.
nu ska jag börja spara pengar till flybiljett.
i höst, om några månader, åker jag till japan.
vet inte än om det blir 1 månad eller 3, men det spelar inte så stor roll, jag kommer dit iaf.
boende får jag, det enda som behövs är pengar till flygstol fram och tillbaka.
och älsko, den bästa av alla. "det är klart du ska hoppa ut o se dig om, jag väntar här, om vi ändå ska vara tillsammans tills vi blir gamla så spelar väl inte 1, eller 3 månader någon roll.
- men bli inte ihop med nån japan bara"
guuva jag är glad, nu behöver jag inte börja fundera på vart jag ska åka för att komma iväg härifrån,
jag kommer till japan om några månader !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj gumman! Ska Anna med, är allt klart liksom eller vad? Kul att läsa lite på din sida igen! Kram

Anonym sa...

Hmmm...så du ska till japan? allt e klart?? ok, ok, ok...