torsdag 2 november 2006

o hej o hå, igår var första dagen på jobbet, och det första jag får höra är "Hej, du är en timme sen.." va ?! tydligen är jag 86%are och ska jobba efter ett färdigt schema och inte sätta upp mig på egna tider på internet. nu var det ju ingen fara för jag hade absolut inte gjort något fel, dom ringde mig från AW och frågade när jag kunde jobba och då blev det bestämt onsdag 09.00-13.00, men tydligen enligt schemat, som jag inte hade någon aning om att det fanns, så skulle jag jobba 07.45-15.15, men att det fanns ett schema var himla mycket mer än vad jag visste. inte så kul första dag. men hur som helst dom 4 timmarna som jag satt och jobbade gick bra.. idag ska jag jobba 14.00 till 21.15, monsterpass ! usch, hej och hå, men det är bara 2 timmar innan humle kommer ;D
- det var en kommentar jag och ellinor fick igår, "Humle och Dumle, ärä ni rä".
jaja, ne ne, nu ska jag duscha innan Ensamma Hemma börjar. :)

Tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi så det kan bli, bra att det redde ut sig iaf! Lycka till nu! Kram