onsdag 25 oktober 2006

jahopps, febern e inte lika hög som alla andra dagar, den kanske inte ens finns idag, så idag ska jag gå till jobbet och stanna kvar ända tills kl 21.00 när vi får gå hem. o så ska jag visst ta samtal idag också. pirripirr. o så ska vi få reda på hur det gick på slutprovet. .. !

jag längtar tills på lördag, då ska jag ta bilen alldeles ensam till arvika, och sen ska jag mysa och kolla på På spåret och äta massa godis och gottit. längtar hem massor nu när jag inte varit hemma på ett tag och det ska bli skönt att få åka dit ensammen, och lämna mannen hemma för lite utgång och fest med dom stora grabbarna, då får inte elin följa med. fast det gör ju som sagt inget, för jag får ta med lillasystrar på raggarrundor och åka och shoppa i Challa .
guuuvikken härlig helg det ska bli, längtiilängtii

- älskar dig

Inga kommentarer: