fredag 27 oktober 2006

branta backar och hårda fall .

hela den här dagen har varit bajs.
fick lönen alldeles nyss och satte mig och betalade lite räkningar, helt plötsligt har jag 5oo kr kvar på kortet och då har jag inte betalat hyran än, Oh isn't life just wonderful !
jag vill inte vara stor mer ! jag vill va liten och pluttig o inte behöva hålla med sånna här vuxenpoängssaker som att betala räkningar, se till att det finns mat i kylen och hålla reda på vilken dag det var jag hade tvätt tid.
- men jaja, jag har ju iaf körkort. och det är väl nått bra med alla vuxenpoäng hit o dit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

lalalalaa

Anonym sa...

Vi sitter i samma bååt, har också betalat massa räkningar och blivit utfattig igen. Hoppas allt är bra med dig tjejen! pyss!

Anonym sa...

Sådär är det ibland, men kan säga att sitter i typ samma sits som du, kasst... men men pengar e inte allt =/ eller nåt.. de ordnar sig ska du se! Nog har du blitt mera vuxen alltid, men så länge man e ung i sinnet så :)