måndag 23 oktober 2006

being mrs rose


hopps, så va man sjuk då. typist också. jag var duktig o pallrade mig iväg till jobbet. tänkte att det var ju bra o så, men fy vilken dålig idé. imorn är slutprovet så imorn måste jag pallra mig dit. hade varit mycket bättre om jag bara legat kvar i sängen idag . usch, jag vill hem, och bli omhändertagen av mamma, äta glass i sängen o få tusen olika tidningar att läsa, men så blir det inte. istället ligger jag ensammen i f´s stora säng o tuggar alvedon o dricker loka vatten. men jaja, det är väl också mysigt. om 2 timmar börjar sex and the city, och om en månad och 10 dagar åker jag till London och julhandlar och firar min födelsedag med världens bästaste storasyster. i helgen ska vi leta upp ett bra och mysigt hotell, och inte ett sånt där rave hotell vi sovit på dom andra gångerna.
har du nått förslag på hotell ?


god natt !

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på damen lilla. Lycka till på slutprovet idag, åk sedan hem och kurera och t hand om dej. Kramis