tisdag 26 september 2006

välkommen till viasat !

första utbildningsdagen.
förstår inte hur jag ska kunna lära mig allt när jag knappt kunde logga in på telefonen och ringa personen bredvid mig. men det blir bra det där :)

efter jobbet gick jag hem till världens bästaste för att berätta om allt och ingenting som hänt idag, men då ligger han självklart och sover. så himlans typist.
vill ligga o hångla tills jag somnar, och sen vakna i hans armar, men nej, så blir det inte.
blir coca-cola och sex and the city hela natten istället. inte helt fel det heller, men ikväll ville hellre hånglas än tråka framför tv:n, eftersom jag sover ensam i arvika imorgon..

just nu finns det så mycket jag längtar efter, 12 oktober, första december, veronicas inflyttninsfest,
annas 25 års fest ( om det nu blir någon..peter... ! )

och massa massa mer, förstår inte hur allt har kunnat bli så bra, och allt kännas så mycket bättre på bara några dagar, men efter några jobbiga månader med bara massa krångel så kanske allt vänder nu, och blir bra, känns som att jag skulle behöva några medgångar nu efter alla motgångar..

undrar om man skulle våga väcka honom för lite hångel

God natt !

Inga kommentarer: