måndag 25 september 2006

Hjälp..

..det kommer bli så mycket resor nu några veckor framöver, mycket stress o fläng över värmland.
men vad gör man inte för o få det fixat .. :)

höll precis på att stressa runt o leta nycklar för o åka ner till banken o fixa med mina pengar, när jag kom på att dom kommer ju inte förräns på onsdag.
så nu kan jag bara ta det lungt i 3,5 timme, kolla på tv, och äta lasagne, o vänta på dig.
sen ska jag till mitt nya jobb. hoppas det blir kalas, som jag sa till daniel att det skulle bli.
- jag har ju iaf världens bäst lärare när jag kommer hem ikväll ! :)

igår var vi o såg På andra sidan häcken, guuva mysig film, bra val av bakis bio.


nu ska jag äta o vänta o vänta .
tjingeling !

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du fått för jobbelijobb elin? grattis =) är det i karlskoga? kjaaaam!

Anonym sa...

Åhhh äntligen kan man kommentera här, trodde inte att det gick...

Men nu så!
Kul att du fått jobb Elin!
Berätta vad! Kram

Elin sa...

jag jobbar på transcom, för viasat, var där idag på det som jag, och alla vi andra trodde skulle vara första dagen på en 18 dagars utbildning, men vi var där för en sista intervju, och jag fick jobb ! :) sitter o svarar i telefon o hjälper kunder o fixa bild o sånt dom har problem med. :)