tisdag 29 augusti 2006

tisdag 11.27

hopp, då var hon stor och flög ut boet o kom till karlstad.
lilla gosmoOs

var på universitetet med moa igår o lämnade av henne.
gick till programmet som jag sökt till men varenda jävel hade dykt upp
o skrivit upp sig så det fanns inga platser kvar.
bajs, jag visste att jag skulle ha taking care of den där kvinnan på bussen som hade en plats.
bajs bajs bajs.
men jag har hittat lite kurser i stockholm som jag vill läsa.
men då måste jag fixa det fort. och just nu är det bara så skönt att inte göra någonting.
har inte haft sån stress och press på mig på så himla länge nu, så jag vill bara ligga still och andas, några månader. jag kan börja plugga till våren istället,
så flyttar jag hem nu o fixar hemma i arvika.
min stuga håller på att fixas så jag har ju ett eget hus där snart ! :)
då löser det sig där, men här då?
ena dagen är jag så himla bestämd för vad jag vill göra, men andra dagen så ångrar jag mig igen.
det som håller fast mig är du, av någon konstig anledning, vill vi ses så gör vi ju de ändå.
men jag vet inte. jag kommer väl få göra mig av med mitt underbara bo snart iaf. om jag inte vill slösa pengar från fonderna på mitt bo.
men jag vet inte.

Inga kommentarer: