torsdag 10 augusti 2006

23.10

bara för att jag har så tråkit


VAD HETER DU?: elin sophia Dahlgren
HUR GAMMAL ÄR DU? arton, men nitton om en månad
BOSTADSORT: karlskoga ? arvika ?
HÅRFÄRG: blond
BÄSTA TV SERIEN: mr romance, - äckligt muskliga killar med sjukt mkt babyolja !
FAVORIT LÅT JUST NU: hmm
VILKET ÄR VÄRLDENS BÄSTA BAND?: klurit..
VEM SKA DU GIFTA DIG MED?: hur ska jag kunna veta det
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?: t-shirt o trosor
VAD ÄR SÄMST JUST NU?: att jag är ensam i min säng
VAD ÄR BÄST JUST NU?: lisa som målar en teckning till mig
BESKRIV DIG SJÄLV MED TRE ORD: trött, nyduschad, frusen
VEM SAKNAR DU JÄTTEMYCKET: jag saknar dom som saknas bör
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL: nej, att vara två är mysigast
SENASTE HÅNGEL: Fredrik
HUR MÅR DU JUST NU: bra
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ: ett program om ufo’s
SENASTE FILM: lilla sjöjungfrun
VAD VAR DET SENASTE DU SA: men du får väl måla precis vad du vill
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: kramas
BRUKAR DU SE NER PÅ ANDRA MÄNNISKOR: det händer väl
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: ligga i sängen o glo på film
ÄR DU KÄR I NÅGON NU: mjoo
VAD HAR DU GJORT IDAG: jobbat jobbat jobbat, och kollat på friidrott
VEM HADE DU SENAST EN SERIÖS PRATSTUND MED: Fredrik
GILLAR DU ATT SLÅSS: haha, ja, om det är nödvändigt :p
NÄR VA DU SENAST FULL: 14 juli
ÄR DU SERIÖS: det beror väl på vad saken gäller
HUR SER DIN FRISYR UT: blött o lite lockig
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: el, kiwi
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: torsdag
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: jag vill plugga plugga plugga
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR: nopp, inte ett dugg
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU: mamma, för hon köpte 2 avocados till mig
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK NU: www.lugnafavoriter.com

Inga kommentarer: